måndag 19 januari 2009

How high can you fly with broken wings?

ღ♬Ŧ✿♀ღ♬ ♥♪♥☆Ŧ✿♀ღ♬Ŧ✿♀ღ♬

Nytt tangentbord så nu har jag inget att skylla på längre varför jag inte bloggar.
Back on track i bloggvärlden:) haha

Det är med delade känslor jag ser tillbaka på dom veckorna som har gått.
Att jag jobbar mycket är väl inget nytt, men frågan är om jag verkligen klara av det?
Konstant huvudvärk, konstant trött och hängig. Pencillin 2 gånger på knappt 2 månader och nu har man ont i öronen och halsen (IGEN). Jag vill bara vara frisk och känna mig pigg och glad, saknar mig själv. Vad vet jag, men kroppen kanske säger ifrån pga all psykisk stress och slitande som jag går genom. Men vem har råd att gå ner i procent? Inte jag iallafall, för många tusen lappar som bara kastats iväg....
Hälsa eller ett stimulerande konto?
Idiotik.... frågan skulle ha varit självklar!

ღ♬Ŧ✿♀ღ♬ ♥♪♥☆Ŧ✿♀ღ♬Ŧ✿♀ღ♬

Inga kommentarer: