fredag 31 december 2010

30 frågor om året som gått....


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Slutat röka helt och hållet, "fått barn" på halv tid, gått ner mycket i vikt.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Absolut, allihopa!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, men dom kämpar tappert ♥ Jag vill gärna ha en bebbe nu också!

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, men jag har haft många tankar kring vänner/familj som har gått före tidigare år ♥

5. Vilka länder besökte du?
Sattsar på Thailand med familjen kommande år.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Energi och fokuserad hjärna.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
1 januari, då flyttade vi in i vår nya lägenhet och Wille fick eget rum!

8. Vad var din största framgång 2010?
Viktminskningen, att jag klarade av att sluta röka och att bli godkänd (efter 6 djup utredningar) som familjehem.

9. Största misstaget?
Haft för mycket negativ energi omkring mig, förstår inte varför jag inte gör något åt det.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja!

11. Bästa köpet?
Gymkortet

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Utan tvekan, INREDNING!


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut! Både stora som små händelser.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Oj det är många.... men "Mama happpibiiii bird shat ya mout å happiibiiii bööööööörd" är en favorit!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Väldigt mycket gladare....!!!!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på min lediga "ensam" tid.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat....

18. Hur tillbringar du julen?
Tillsammans med min fina familj.

19. Blev du kär i år?
Nej...

20. Favoritprogram på TV?
Har ingen speciell serie eller nått som jag följer just nu.... Kungarna av Tylösand was the shit dock! LOVE förnedrings tv!

21. Bästa boken du läste i år?
Ingen. Ett av mina nyårslöften är att läsa mera kommande år.

22. Största musikaliska upptäckten?
Mig själv i badkaret

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ja, får alltid en massa fint!

25. Något du önskade dig men inte fick?
Köpte det i present åt mig själv moohahahha

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Käkade middag hos pappa.... tror jag?

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Strävar fortfarande efter att bli ekonomiskt oberoende.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Chill och bekväm, over size tee och leggings.

29. Vilken var den bästa filmen du såg?
Ojoj, sett MÅNGA najsa filmer i år!!!

30. Vem saknade du?
Några kaffe drickar vänner samt en trygg och stabil själ!

Inga kommentarer: