torsdag 22 juli 2010

Jag och Emma testar I-Dosing! ( vilket mumbo-jumbo hahaha )

Den senaste "drog trenden" har nått Sverige, I-Dosing.

Dölj ögonen med en tröja och lyssna på entongig, monoton musik i hörlurar.
De ”digitala drogerna” sägs ge samma effekt som ecstasy. (www.aftonbladet.se)
Detta är dock HELT lagligt (billigt o bra????) och ett riktigt mumbo-jumboooo enligt mig och Emma hahaha

Vilket skämt! Jag och Emma ligger och blundar och små fnissar i sängen och lyssnar på nått liknande med "The ring låten", detta ska ge oss en effekt detsamma som ecstasy eller en riktig dos av majja! Så nu undrar väl alla vad som hände! (?)
INGET! Och det var väl tur det! Vi trodde inte på det från början och väntade inte heller oss något rus, Lite huvudvärk var det enda vi fick.....!
Jag tror att detta funkar på dom som verkligen tror på det,
alltså kan det ge en Total placebo-effekt! .
Jag jämför det med religiösa ritualer då anhängaren skakar och ramlar till golvet då dom får en liten klapp i pannan av nån prällen.


Vilken ploj grej, förmodligen har nån fattig student kommit på detta! Dyrt med "E" och brass juh!
Vågar ni testa!?

VI VARNAR DOCK FÖR I-Dosing!
Vissa som har lyssnat på dessa ljudspår har drabbats av SVÅR IHÅLLANDE ÅNGEST!






Inga kommentarer: