onsdag 11 februari 2009

Små men djupa tankar

Spontant tänkande:

* Äcklas av att människor inte förstår hur mycket dom sårar andra genom att säga att dom är k
ära och yadi yadiii och sen springa runt och har sina små flörtar på sidan om. Vad tänker ni med? Gissar på att ni aldrig blivit sårade själv och inte inser att ni i själva verket är förlorarna i det spelet och du kommer att stå ensam. Glöm inte bort att man vet inte hur bra man har det fören man har förlorat det. Lär dig vad ordet Älskar betyder innan du kastar det i människors ansikte.

* Saknar Wille så jag får ont i magen ibland. Allt jobbande kör slut på mina krafter och jag m
åste lära mig att jag lägga min energi på andra saker förutom att jobba och sova.

* Alla hjärtans
dag smyger sig runt hörnet... Tralalalalaaaa :)

* Att tro på sig själv när man gå in på en löneförhandling LÖNAR SIG! :) Hahahaa!!!

* Nybakade vanilj bullar är super gott, speciellt med mjölk!

* Duvan är alltid välkommen på min balkong.

* Ewa´s dröm är INTE en sanndröm.

* Hela gänget till Thailand i hööööst


Love ya´all.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är bra gumman ett saningens ord behövs verkligen till många. Livet är ingen lek ,speciellt inte med andra människors känslor!Det är ett i-lands problem dom här personerna har inget annat att lägga sin enrgi på.Kom i håg minen på gubben i Gambia utanför grindarna när vi berätta hur folk skiljer sig här och håller på.Varför vaknar inte folk någon jävla gång ?