lördag 23 maj 2009

Sista veckan innan semestern!

Min energi har jag lagt på en liten människa som betyder så fruktansvärt mycket för mig, jag har försökt att pumpa ut dem sista lilla smulan energin och verkligen försökt att få hans tårar att sluta rinna. Livet är så orättvis och jag förstår inte varför vissa barn måste få gå igenom saker dom egentligen inte alls förstår sig på. Tack Cherry för att du hjälper mig att orka, brorsan och mamma ni är oxå ett par riktiga stjärnor. Together we strong!

Jobbet är tufft då min "kund" är inne i ett skov. Men jag räknar ner dagarna nu, endast 2 nätter kvar innan semestern börjar och jag sticker till varmare vyer. Men visst blir jag stressad över att jag lämnar människor som behöver mig här hemma. Svårt att känna att man är " värd det" men ännu svårare att kanske inse att dom klarar sig BRA utan en.

Dagens bästa

Inga kommentarer: