måndag 12 oktober 2009

Sjuklingar!


Nu var helgen äntligen avklarad och jag har min "sköna-lugna-underbara-lovellly" vecka framför mig med endast 2 nätter. Helgen har varit tuff, stressig men även väldigt trevlig. Sebbe "Gabbe" var här och hälsade på sin storesysteryster Maria. Alltid lika trevligt att ha honom runt omkring sig.
Gud vad jag saknar min lillebror, ska krama ihjäl honom när han kommer hem. Min lilla Palli!

I lördags så kände jag mig super hängig, huvudet snurrade, hade nog en liten släng utav feber och allt kändes bara super jobbigt. Förkylningen hänger fortfarande över mig och jag känner mig trött och allmänt seg. Jag FÅR INTE BLI SJUK! Även Maria är super dålig, rinner var ur nosen på henne och hon gör inget annat än sover, det lilla hon kan... :( Hon är hos läkaren nu iallafall, hoppas hon får den medicin hon behöver! Hoppas jag inte har samma öde att vänta, fy för karens dagar.....

Idag så ska jag bara ta det lugnt, gick av mitt nattpass 09.00 i morse, försöker nu hålla mig vaken så att jag kan gå och lägga mig normal tid ikväll. Nu är det lite Tradera dax sen blir det mys med film ikväll....

B safe!

Inga kommentarer: