torsdag 22 oktober 2009

Status: Hungrig och stressad


Status: Hungrig och stressad

Ålder:
25 1/2 :)
Stad:
Gävle i mitt hjärta haha
Gör:
Arbetar natt inom vården
Gjort i dag:
Möte med familjeenheten, sökt lägenhet.... Varit hungrig.
Senast diskuterade ämne:
Vart mitt schema har tagit vägen. ( samtal med mamma på telefon)
Dagens citat
: "Han gör det utav kärlek"
Längtar efter:
Sol och värme....

Vill
: Veta vilka ni är som läser min blogg? Skaffat en besöksräknare och den tickar på rätt snabbt...
Tre ord som beskriver mig själv: Trygg, ansvarsfull och lycklig
Mål i livet:
Leva mitt liv precis som det ser ut i mina drömmar.
Vill ha: En ny lägenhet
Det här gör jag en lördagskväll:
Hemma och äter morötter med dipp.
Det här gör jag en söndagsmorgon: sover framtill lunch
.....
Det ska jag göra NU: Fortsätta leta efter mitt schema som verkar spårlöst försvunnet. Käka fishfingers. Gå en sväng med hundarna. Sen så ska jag kasta mig på soffan och kolla på Narnia.

Inga kommentarer: