lördag 5 juni 2010

MITT LIV!

Det är Viktigt att leva sitt eget liv
och inte sitta och vänta på att
någon annan ska leva ditt liv åt dig!

Så vad tycker Eveline om att göra då som hon allt för sällan ta sig
för att göra bara för att hon känner att hon är tvungen att göra annat :

* Sitta läääänge och fika med någon som jag tycker om.

* Hänga på ute serveringar och lyssna på najs musik och mingla med härliga människor.

* Glida runt till mina vänner utan att ha planerat det innan, impuls våldgästa!

* Åka iväg på galna äventyr och spendera allt för mycket pengar.

* Ligga på en filt i solen och lyssna på musik.

* Fiska, från morgon till kväll.

* Sminka mig i timmar och fixa nån fräään frilla!

* Glida runt i klackisar och spänna in magen och puta med tuttarna.

* Vakna på morgonen och fundera på hur mycket jag brände på krogen igår
.

* Skratta hela dagarna åt dumma grejjer, så som "Sööörväzzz".

* Shoppa kläder tills jag får käka nudlar resten utav månaden.

* Hoppa på tåget utan att riktigt veta vart jag ska.

* Resa, kort eller långa resor spelar ingen roll. Bara att få komma bort ett tag.


Anledningen till att jag ej kan göra många utav dessa grejjer längre har många faktorer.
Det största problemet är JAG SJÄLV! Jag tillåter inte mig själv att ha speciellt kul längre, möjligheterna kanske finns där men orken/lusten finns inte riktigt kvar där längre.
Jag vet egentligen vad det beror på men jag knuffar bort den tanken och
hoppas på att det löser sig ändå.

Jag ska testa iallafall!
Rycka mig i kragen och se lite glad ut.
Mitt liv, mina tankar, min vilja, min styrka!





Inga kommentarer: