måndag 26 juli 2010

Semester!

1 vecka har gått på min semester och gud vad jag har sovit, mycket och länge. Tror ej att jag har insett hur himla trött jag har varit.

2 veckor kvar.

Imorgon bär det av till Furuvik med Wille och förhoppningsvis min bror.
Jag kan inte tänka mig något trevligare sällskap än dom. Ni är männen i mitt liv och ni betyder mer än hela världen för mig! Vad skulle jag vara utan Er!?

Paddla kanot eller kanadensare (1 mil) kommer det också bjudas på under kommande vecka.
På onsdag så ska jag och Wille rocka med Svamp Bob Fyrkant på stan efter vi har intagit en lyxig måltid på något hak i stan :) Leksand sommarland får vänta ett litet tag till. Väntar dock på att frugan ska komma hem så att vi kan sticka ut och fiska i solnedgången och bli bitna av myggen. 1 månad ifrån varandra, det känns som en evighet, får trösta mig med att jag har ett skinande rent hem och det får mig att må toppen! På fredag så ska jag in skaffa mig en tvättmaskin :) En födelsedagspresent till mig själv, i efterskott!

Nu måste jag sussa så jag orkar med morgondagen! Love ya all!

Inga kommentarer: