fredag 3 december 2010

Dag 03 - Mina föräldrar

.... är dom mest underbara människorna på denna jord. Jag tänker ändra lite och istället tillgängliga det här inlägget eller rättare sagt döpa om det till "Dag 03 - Min familj".

Mamma Marie, det är min mamma det. Mamman med det stora "S:et" på bröstet. Super mamman! Vad skulle jag vara utan dig!?
Hon är STARK, stabil, framåt och njuter utav att vara en "curlingmorsa". O
m hon kunde så skulle hon ha det som jobba, att sopa vägen framför mig och min bror.
Vi träffas varje dag, lunchar, tränar, fikar, äter frukost, tar en sväng i bilen bara, shoppa eller bara snacka lite om allt och ingenting. Hon har världen underbaraste skratt och jag älskar när hon skrattar så mycket att hon knappt kan få någon luft. Älskar att se henne glad! Jag hoppas att jag kommer att bli precis som min mamma när jag "blir stor" ! Jag har hört att jag är lite som min mamma och super glad är jag för det för hon är verkligen min förebild.

Pappa Börje, han är pappan som alla önskade att dom hade. Han
är otroligt glad och social. Han tar hand om allt och alla runtomkring honom. Man kan inte annat än att Älska honom, min pappa. Fart och fläng och mycket rörelse njuter han av. Att vara ensam är inget för honom, ju fler man är ju bättre mår han. Vi hörs av dagligen och träffas några gånger i veckan. Min pappa, min underbara pappa som alltid hjälper mig med allt pyssel!

Min älska
de Lillebror Alexander, vart ska jag börja någonstans !? Om jag hade varit hälften så förståndig och klok som dig så hade jag varit så lycklig. Han är så otroligt smart och snäll. Han finns alltid där för mig och jag för honom. Skulle gå genom eld och vatten för att han skulle må bra och få all lycka denna värld kan bringa. Ingen är mer värd att må bra och vara lycklig än han. Bara jag tittar på min bror så ler jag. Han är mitt allt.... Jag kan inte tacka dig nog för allt fint som du förgyller mitt liv med. Min bror Alexander!

Emma Gudmundsson, hon är den systern som jag aldrig fick. Du är en helt otrolig mamma. Du är stark. Du har fått gå igenom saker som jag inte ens skulle önska min värsta fiende. Men du står ändå stadigt på jorden. Jag beundrar henne mesta av alla! Jag värdesätter henne högt och jag är så himla glad över att hon finns och även har satt den underbaraste lilla grabb på jorden, William. Du är min bästaste bäste vän!

William Gudmundsson, min lilla grabb. Du har fått mig att utvecklas till en bättre människa. Varje sekund som jag får tillbringa med dig gör mitt liv ännu vackrare! Vi har en vacker framtid framför oss. Det är så härligt att få vara med och se dig utvecklas till den lilla kille du är!



Maria Engberg, vart ska jag börja någonstans !? Vi är så himla lika fast ändå så djäääävulskt olika. Vi är som två minus poler som inte bör dras till varandra fast vi gör det ändå. Tack att du finns i mitt liv iallafall, du är en helt fantastisk kvinna. Du har en helt otrolig ryggsäck som du bär på och jag kan inte förstå dig i alla lägen, men jag försöker. Du är förståndig, omtänksam och snäll. En kram av dig kan värma en snögubbe!




Flingan och Prinsen, bästa och mysigaste bebbarna EVER!

Inga kommentarer: