söndag 2 januari 2011

30 snabbisar :)

  1. Stänger du av mobilen när du sover? – Nej, vanligtvis inte! Men frågan är snarare om jag kommer svara om det ringer mitt i natten.
  2. Vem såg dig senast naken?La precis upp några nakenbilder på fuckbook.
  3. Hur såg du ut på högstadiet? - Om vi verkligen måste gå in på det så var jag pretty cool, trodde jag iallafall! Långt blont hår, över sminkad och "inne pinne" kläder.
  4. Hur kommer du se ut om tjugo år?Något "fixad" (redan checkat kliniker), några gråa hårstrån lite här och var på skallen annars så kommer jag se lika bra ut som jag gör nu ;) man blir hur man gör sig!!! Älskar att åldras, konstigt nog!
  5. Hur var du på dagis?Jag gick hos dagmamma, min granne! Jag var redan då en bestämd liten tjej!
  6. Hur är du att ha som arbetskamrat? – Slickar ingens röv, tyck om mig eller håll dig borta från mig, omtänksam och uppmärksam om hur mina arbetskamrater mår. Jag är nog en himla bra arbetskamrat om man får säga det själv!
  7. Har du celluliter? – Öh, dom som är över 25 år och säger att dom inte har en enda LJUGER!
  8. Biter du på naglarna? – Nej, men har gjort förr… nu är dom helt otroligt fina!
  9. Har du något handikapp?Öhhh, funderat på det mycket på sistonde! Haha
  10. Är du rädd för att få hängbröst?Oj, kan det vara farligt?
  11. Svär du? – Ja, i vuxet sällskap.
  12. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? – 3vligt emot dom flesta. Men jag skulle aldrig öppna dörren om dom plingade på.
  13. Hur homo är du på en skala 1-10? - Hur avgör man det? Jag är nog 50/50, skulle jag säga! Blir man kär i könet eller personen!?
  14. Tror du på utomjordingar? – Bara på E.T
  15. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? – Grillade rotfrukter med oxfilé.
  16. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? – Gröt med saftsoppa *kräks* + all annan söt mat.
  17. Har du blivit arresterad? – Men åhhhh... måste jag svara på den!? Känns som om man sitter i ett förhör ;)
  18. Ljuger du? – rätt ofta på jobbet. Annars ljuger jag bara om jag måste, UTAN att skada någon annan.
  19. Har du kysst en polis? – Yesssss!!! 10000 gånger om inte flera! Och jag hade tagit tillbaka dom 10000 gångerna om jag kunde.
  20. Är du rädd för Securitas-vakter? – Haha, nej o nej!!! Varför skulle man vara det?
  21. Har du någonting att dölja? – Ja det skulle jag nog kunna påstå.
  22. Vad har du på din nyckelknippa? - nycklar i massor ;)
  23. Är du/har du varit gift? – Hmm, ska ringa min advokat och fråga hur det ser ut på den fronten.
  24. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojk/flickvännen från krogen? – Absolut! Gör allt för den jag tycker om... utan att tveka!
  25. Kan du laga cyklar? – Ja, jag kan allt!
  26. Kan du fixa med bilar? – Ja, lättare grejer, kanske....
  27. Brukar du köra om? – På cykelbanan med cykeln ja!
  28. Kan du baka bröd? – Yes!
  29. Vet du hur man frostar av en frys? – Meeeen jaaaaa!!! Vem kan inte det!? Brukar tejpa fast hårtorken på frysdörren så går det snabbare! Jag lever farligt!
  30. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? – One tree hill kanske, så alla i min nördiga omgivning kan titta på mig varje gång ett nytt avsnitt läggs upp.

Inga kommentarer: