fredag 21 januari 2011

PUMP IS THE SHITTTT!

Jag testade PUMP igår för första gången. Oweeeiiii fy f-n vad kul det var alltså, men attans vad jag var helt slut när passet var slut, svetten sprutade och musklerna skakade. Inte nog med att ett PUMP pass är hårt i sig, så har man även en "tränare/lärare" som har varit med i ryska landslaget i gymnastik. Ni kan ju bara tänka Er vad hårt och tufft jag hade det igår i 45 minuter. Nu har jag hittat ännu grej att sysselsätta min kropp med, listan börjar bli lång nu. Jag är överlycklig att jag kommit till insikt med att träning är en viktig del i ens liv om man ska må bra.
Just nu är jag pigg, glad och stark!


Måndag - Gym, konditionsträning 60 min samt PUMP 45 min (kväll)
Tisdag
- Spinningpass 45 min (eftermiddagen) samt Pilates 45 min (kväll)

Onsdag
- Afro power 45 min ( lr Power Afro, vet inte vilken ordning det kommer i haha)
Torsdag - PUMP 45 min
Fredag
- Gym, konditionsträning
1 1/2 timme (morgonpass)
Lördag
- Ev. yoga (ska iväg på en prova på gång och se om det är något för mig)

Söndag
- TOTALLY FREEEE! Slappa i so
ffan med gó mat och gotta!



Inga kommentarer: