onsdag 15 juni 2011

Så vad ska vi göra denna sommar då??


  • Paddla kanadensare i Högbo med hela tjocka familjen.
  • Paddla en lång tur med kanoterna i Smörnäs, hela gänget även då.
  • Njuta av lantlivet i Nusnäs tillsammans med min tredje familj.
  • Leksand sommarland, jag kommer nog ha det roligaste haha. SÄLEN, det är jag det!
  • Hel dag ute på Limön med en massa tok och bus. Fint väder är ett faktum.
  • Dra tummen ur röven och åka ned till STHLM och hälsa på mina älskade lilla Myra (ett måste, saknar dig i massor) samt alla andra härliga människor som jag inte träffat eller vårdat min vänskap med på lääänge.
  • Hyra stuga på en liten ö på ett hemligt ställe.
  • Ullared tillsammans med mamma och co. Kommer till bringa några dagar där.
  • Gröna Lund och åka en massa karuseller och vinna stora mjukis djur! Äta sockervadd rulla därifrån sedan. Jag hade gärna velat skriva in Liseberg också, men vem orkar palla sig hela vägen ned till GBG....? JAG! NÅGON??

    Jag har sammanlagt 4 veckors semester i sommar. V.26, 30, 31, 32 :)

    Listan kommer att bli längre men jag måste beta av några grejjer innan jag fyller på den igen.

Inga kommentarer: