onsdag 26 november 2008

Åka taxi i Gambia bakis kan jag inte rekommendera

Planer för kommande dagarna :

* Låna pappsen bil och glida till Oves imorgon

* Ta en prommis till T-udden FAST måste in skaffa ett par dunder varma vinterkängor först

* Sinnesro på fredag

* Taccooo fest hos Raggabruden som fyller vuxen. Kommer bli sååå nicet att träffa alla igen. Varit lite frånvarande och inte mått så himla bra på sistonde, dom som har frågat hur jag mår har juh även fått svar så jag behöver inte förklara nått om det ämnet här.

* Börja jobba heltid ( btw fått en fast tjänst tills jag går i pension. Semesterdagar, cash cash cash känns såååå bra )

* Njuta av alla underbara människor som jag har runt omkring mig... ( Cherry du är guld värd att du orkar stå ut med mig trotts att jag inte har varit i toppform på sistonde, kredit till människor som verkligen alltid finns där när man behöver dom som mest.... )

* Framkalla mer kort ifrån min helt snurriga resa ifrån Gambia. Många hårda intryck som jag nu börjat smälta och har börjat plocka fram alla sjukt roliga minnen istället.... Anna glöm aldrig hur man mår om man åker taxi bakis...

* Börja käka Thai på heltid.... U and me Bona hahaha.... får se hur det går.


Men nu ska jag hoppa i badet, kolla på film sen, Det okända ( dålig B svensk film men gotto c it again thou LOL) sen ska jag krypa i säng till en snarkande Flinga, en mörkrädd Prins och ett kramsjukt körbär som har tok ont i nacken.


Inga kommentarer: