tisdag 31 mars 2009

Blir det du eller jag som går 10 gånger upp och ner från Hemlingbybacken??

Vadslagnings dax :) Haha!! Pressen är stoooor. Men jag vet redan att jag kommer att vinna men Lycka till då min lilla solstråle! *Kaxig jaaooo* ;)

Baby sis, R. girl & Jr är i Gambia och glassar. Hörde att dom missade tåget ifrån Gävle när dom skulle till Arlanda. Haha, roligt såhär i efterhand men jag gissar på att dom inte skrattade då haha Svåra grejjer det där med sommartid, vrida fram klockan och sånt ;) *Gaaarvarr*

Brorshään ska också med till Tunisien och det känns såååå fucking underbart, du och jag dansade under stjärnorna Hahahahaha Fy fan vilken rolig kväll det var alltså. Vaknade upp i rödvins spya! Siiiiiccccck! :)

Precis kollat på en "skräckis", Fingerprints, bra story men kass film faktiskt....
Önskade att jag valt en annan film eftersom jag endast får Maria att kolla på skäckisar typ 1 gång var tredje månad typ. Haha!!!

Nu ska jag försöka få familjen att gå ut på en kvällspromis i Hemlingby men chansen är juh inte så stor eftersom alla halvsover och vill inget annat än att sova för natten. Usch vad jag e om ställd nu när man jobbar natt, är vaken halva nätterna fast än att man är ledig.

Inga kommentarer: