lördag 28 mars 2009

Dagarna rullar på sakta men säkert...

Uscha dax att betala räkningar igen *KRÄÄÄKS* man blir alltid på lika bra humör.
Kämpar mig fortfarande genom nätterna på jobbet och funderar på om jag verkligen ska fortsätta att jobba såhär över sommaren.

Har lite ångest över att resan till Tunisien ska bokas, pengar snurrar runt i huvudet på mig. Fast än att det är det bästa resemålet jag skulle kunna åka till och det inte ens kan mäta sig med andra ställen jag har rest till så får jag ändå beslutsåååångest. Tunisien kommer alltid att vara Tunisien för mig, värme och vita stränder!! Lyx i en egen klass!

Jag är grinig nu för tiden, lätt att skylla på att man längtar efter sommaren. Vette fan vad det beror på faktiskt. Mycke tankar som korsar mina hjärn nerver gissar jag på.

Stor fest den 4 april, ska bli trevligt :) Bror ska med oxå. Ska bli skoj att träffa alla.
Back in the days!!

Nu ska jag käka kyckling a la Baby Bona :) Jammi jammi ! Hungrig som f-n!

2 kommentarer:

mariiia sa...

men va fna trodde d sket sej me tunisien i maj??

E.v.e sa...

Njaaa, planet går sista Maj :) med mammsen dock! Men det kan vara en bra mamma och dotter tid :) 2 weeks baby!