onsdag 18 mars 2009

Update!

Det har hänt såååå mycket sen sist jag skrev något ordentligt här.
Det har börjat blivit vår och jag drack min första kaffe och rökte en cigg på min balkong idag ( 19 grader längst väggen oweiii vi närmar oss). Vi alla behöver verkligen värme och sol nu efter denna mörka och kalla och lååååånga vinter ( som ack ej är slut än ). Sliter mig fortfarande genom nätterna på jobbet, tung ibland, man är rätt så utsatt på nätterna när man arbetar själv, ensamt!! Även många timmars arbetande och lite sömn när jag även tvingas att gå en kurs på dagarna. Jag är tröttare än någonsin.

Min lilla grabb Wille har fyllt hela 6 år :) firades med massor utav tårta !
Maria "Myraann" har tagit sitt pick och pack och flyttat till STHLM, håller tummarna för dig gumman! Man lär väl palla sitt arsel dit snart och kolla hur hon har det. Jag har alltid gillat sthlm men man är så fast här i Gävle nu när man har fast jobba och allt ( inte så himla lätt att få nu för tiden).

Jag har kollat upp utbildningar då jag känner mig sugen att börja plugga psykosocialt rehabiliteringsarbete på deltid. Men jag måste känna efter som dom ynka krafter jag har kvar orkas lägga på just det. Men jag tycker att det känns spännande iallafall :)

Urban cruise lockar runt hörnet MEN jag tror faktiskt inte att jag ska åka, konstigt att det inte känns speciellt lockande faktiskt. Har haft sjuk roligt föregående åren. Utelivet lockar inte överhuvudetaget faktiskt....
Vuxen världen har nått mig och jag prioritera andra saker framför sånt nöje.

Snuttan e på smällen, what 2 say?? Hoppas allt går bra iallafall, varjesig vilka beslut som tas.
Jag vet vad jag tycker om hela situationen, oväsentligt egentligen. Det blir bra !
Likasinnig mentalitet är en viktigt faktor för mig, men där har vi olika åsikter....

Brorsan har blivit grym på gitarr, måste börja gå lite kurser hos honom. Alltid velat kunna spela gitarr.
Hade en som stod här hemma i 1 år, men det blev inte många toner plinkande då.

Cherry Sue är i Nusnäs med mina bebisar, kom heeeem!!!! Sjukt tomt här hemma.... Hundleksakerna saknar Prille!!

Nu avslutar vi här... B safe ya all!!! Ciggdax och laga mat, ska tvinga Anna att komma hit.


Inga kommentarer: