tisdag 22 september 2009

O så va vi där igen!

Detta konstant negativa som suger ur ens energi som "svamp bob fyrkant". *suckar*
När f-n ska folk inse hur underbart livet egentligen är!?

Idag är min lilla pärla ledig ifrån skolan :) det doftade mat när jag vaknade lite små yr på soffan ca 16.00, så skönt när hon är hemma, en helt annan energi sprider sig i lägenheten, jag kan slappna av på ett helt annat sätt, inte behöva känna mig stressad över att små bebisarna ska ut och kissa. Hon får mig att känna ett sånt vackert lugn! Känner mif trygg. Hon är så duktig, pluggar på, heeela dagarna, du är värd din ledighet! Upptäckte precis att hon snart har gjort klar hennes lärobok, ritningslära eller vad det nu är ( me fattar nada ), jag är så stolt över dig!

Den här veckan är den "jobbiga" veckan på jobbet, 5 nätter = 75 - 80 tim på 1 vecka .... Men det är bara att försöka att behålla leendet på läpparna, annars så skulle den här veckan bli så jävla mycket mer jobbigare än vad den kanske är. Precis börjat hos en ny kund, vilken utmaning, spännande!

Min älskade lilla Anna har varit på sjukhuset idag, jag är glad för din skull att du har fått reda på vad som har varit fel och att du kommer börja att må bra snart igen. Slut på allt oroande!

Nu måste jag ta och vila lite extra, ska iväg och jobba snart igen!
Mycket kärlek till Er alla, Livet är underbart men det är en konst att lära sig att hantera det!

Inga kommentarer: