tisdag 22 september 2009

STOLT!


Allt jävla tjatande och gnällande, fattar inte hur jag har stått ut innan. Hur jag har orkat med att vigt mitt liv åt andra och deras mående?? Det är så skönt när man inser att "Jag är viktigast", kalla mig vad fan ni vill men jag är stolt över att lägga tid på mig själv, jag är stolt över att jag har kommit till insikt med att jag har brytt mig mer om människor runt omkring mig än vad dom har brytt sig om mig, jag är stolt över att jag har visat att ingen kan ta mig förgivit, jag är stolt över att jag satt mig själv i första hand, jag är stolt över att vara mig...!

3 kommentarer:

cherry sa...

jag e stolt över dig älskling!!

E.v.e sa...

Tack babe! Önska alla kunde se det så och inte som ett svek. Men som sagt, jag har blivit tagen förgivit.
Men nu är det slut med det.
Stolt över dig oxå....

E.v.e sa...

"Att lära sig saker handlar om att plötsligt förstå något man alltid förstått, men på ett nytt sätt"