söndag 20 september 2009

Sprillans ny HP pavilion PC

Jag tog ofrivilligt sommarledigt ifrån bloggandet då min data kraschade ihop. Men nu har jag i full gång igen :) Me love it !

Alexander och William, bästisarna :) Sista middagen innan bror o Linn stack iväg på sitt livs äventyr i Asien.
Middag hemma hos min brors sambos familj, väldigt treeeevlig kväll!

Chilin trivdes på min balkong!

Marias storbak när hon fyllde 26 år, helgen spenderade vi i Nusnäs.

Nattis kom på besök över en helg! Önska vi hade möjligheten att träffas oftar lil cuz!

Oj oj vilken underbar helg vi hade i stugan! HELA familjen....! Dagarna efter min 25 års dag. F-n vad jag hatar mygg.


Utanför stugan...

Min lilla Älskling och Foxy.

Maria, mitt älskade körsbärs och Emma!

Flera kg kräftor har man gottat sig i.... Ällllllskar!

Inga kommentarer: