torsdag 5 november 2009

Jag är en surkråka!!

......"VARFÖR BLOGGAR DU INTE LÄNGRE??".
Jag vet att jag har varit dålig på att skriva på sistone, innan kunde jag skriva långa romaner om mig och mitt helt ointressanta liv *haha* Helt ärligt så tycker jag inte det här med bloggandet är speciellt roligt längre. För vem skriver jag för/åt!? För Er eller för mig själv?

Innan så ifrågasatte jag mig själv mycket. Jag vet inte om det är så att jag kanske har hittat mig själv och har ett inre lugn nu än vad jag hade innan. Jag hade ett behov av att "skriva av mig" innan som jag inte har nu. Blotta mig själv till Er alla för att få lite uppmärksamhet/bekräftelse/en reaktion eller bara för att jag ville att nån skulle lyssna på just mig och ge bara mig dom få minuterna det tog att läsa mina inlägg ...eller whatever, vet inte.... känns inte alls relevant längre iallafall.

HAHA, vilken surkråka jag har blivit!!! :) men fan vad jag mår bra och är lycklig!

Inga kommentarer: