söndag 22 november 2009

Sista natten med toalett och bad!

Jobbar hela helgen, gått relativt bra faktiskt ( för ovanlighetens skull ).
Njuter av min lägenhet innan stammrusten slår till på riktigt imorgon, då jag ej kommer att kunna använda badrummet nå mer. Känns som om dessa byggjobbare tar över min lägenhet, klampar in med sina skitiga kängor och gör MIN lägenhet blir deras arbetsplats. Dom stampar på mitt privatliv.
Jag grät en skvätt i förrgår, pallar inte slira runt hos folk och bo hemma hos dom under 2 veckors tid. 2 veckor låter rätt lite, men det är fruktansvärt lång tid.

Jag vill bara ligga hemma, i MIN soffa och slappa till nån sunkig såpa på tv, jag vill sova naken och inte bry mig om disken eller att jag måste ha rent runt omkring mig, jag vill kunna göra mina behov på MIN toalett, ligga och bada i 1 ½ timme i MITT badkar, jag vill sätta på mig mina urblekta leggings och fula linne och bara grisa runt. Jag vill sova i min underbart sköna soffa eller i MIN säng och inte på en obekväm tältsäng, vill ha mina kuddar och mitt täcke. Vill bara ta hänsyn till mig själv och inte behöva tassa på tå. Jag vill laga mat i MITT kök med mina köksredskap, vill INTE ha mina kläder ner packade i min ryggsäck utan kunna välja fritt i min klädkammare.

JAG VILL VARA HEMMA I MIN LÄGENHET, MED MITT FULA BADRUM, VILL ATT ALLT SKA VARA SOM VANLIGT!!!

Är det så himla mycket begärt!?

( sen så vill jag tacka världens underbaraste Anna som har ställt upp så himla mycket, du är guld värd Älskling! What goes around, comes around! Love u! )

Inga kommentarer: