tisdag 18 maj 2010

Nu e jag på bättre humör....


Shit, vad handlade det där förra inlägget om egentligen!? *HJÄLP* Jag blir nästan rädd för mig själv....

Mitt humör idag har varit åt helvete. Känns som all min lediga tid går till att sköta hemmet.
Jag kan inte slappna av eller "gå ifrån" hemmet när det ser ut som en svinstia. ÖNSKA att jag kunde det.... !!!! Det är mig det e fel på helt enkelt... Jag har nått sånt där städ och fix beroende...!!! Dom som inte har känt den där känslan kan inte jämnföra sig med den. Önska bara att jag kunde få lite hjälp med städandet, jag är såååå himla trött på det, vad kostar det egentligen att ta hem en sån där städmyra 1 gång i veckan!? Jag skulle kunna göra allt för att ha pengar över till det!

Men allt känns bättre nu iallafall, än för vad det var i morse. Garderoben utrensad och till fixad.
Mattorna tvättade. Dammsugan har gått varm i 2 tim typ och golven torkade. Maten i ugnen.

Kvar att göra:

* SOVRUMMET

* Ta ut dessa jävuls sopor.

* Diska
* Dammsuga soffan samt fluff kuddarna.

* Spola av badrummet

Inga kommentarer: