onsdag 19 maj 2010

Underbara dag!

Gårdagen var skit skit skit och jag ber verkligen om ursäkt över att ni var tvungen att läsa det. Roligt att kräka av sig i bloggen sådär, det är så himla skööööönt!

Idag mår jag toppen, jag känner mig lycklig MEN orolig över natten mellan torsdagen och fredagen då jag ska sova ENSAM, helt ensam, för första gången i den här lägenheten. *SCARRRRYY*
Hoppas inget monster eller mördare kommer på besök.
Nån som vill sova över!??? hahaha... jag får nog försöka locka över brorsango mat och en film ( ska smyga ner sömnmedel i käket så att han deckar i soffan hehe).

Idag så hoppas jag på att Maria får tid för sin tattoo så att jag kan få följa med och skratta åt hennes smärta ;) Jag har en sån där riktig skadeglädje hahaha Men jag vet att den där smärtan kommer att vara värt det för tattoo kommer att bli så himla najs.
Jag är en riktig fegis, jag kommer aldrig göra en tattoo igen, fastän att jag inte vill något annat än
att skriva "min och min brors text".

Jag är pirrig i magen idag, som något roligt håller på att hända, undra vad det är som e på G !?

Wille skulle ha kommit idag och stannat tills på fredag, men Emma har tagit ledigt åt honom i skolan så dom kan vara hemma och mysa. Om jag saknar han för mycket så får jag väl åka dit en sväng och ge dom en bamse kram. Nu är man så van med att ha lillen här, så tyst och tomt utan honom. Men jag ska passa på att slappa lite och kanske måla hans rum.

Nu ligger jag här i sängen ( som ska bli sådär underbart ny bäddad idag) och funderar på om Flingan håller på att hungra ihjäl... hon har stirrat på¨mig i snart 5 minuter.
Matdax alltså!

Puss på Er alla! Break a leg!

Inga kommentarer: