fredag 1 april 2011

Dagens....

Dagens vill ha: Mindre huvudvärk.
Dagens klädsel: Nude....
Dagens smink: Inget, vill se sjukare ut än vad jag är.
Dagens frisyr:
Oborstat

Dagens händelse: Att det gick upp för mig att det är mysigt när det regnar + att jag har gått upp 1 kg IGEN!!! Muskler!? hehe! Eller är det alla cup cakes och cheese cake jag tryckt!? Undra sa flundran om gäddan är en fisk! (?)
Dagens låt
: Ingen...

Dagens planer: Vara sjuk och ev. eftersom jag är dum i huvudet... köra ett pass på gymmet.
Dagens saknad:
Klänningen som jag beställt.

Dagens dummaste: Förkylningen som ALDRIG släpper, 1 vecka nu fan! COME ON!!!!!!
Dagens sjukaste:
Vart ska jag börja!?

Dagens drog: Clementin juice.
Dagens roligaste: Klockan är inte ens 10.00 på morgon än ( jag kom precis hem från jobbet ) så inget roligt har hänt än....
Dagens favvo: Myskläder, god mat och bubblor i badkaret!
Dagens köp:
...Mat?

Dagens goda gärning: HMmm, får klura på den lite!
Dagens godis: Känner ingen smak men det blir säkert nå gotta! (like always!)

Dagens sundaste:
Positivt sinne!

Dagens humör: Tung i huvudet och liten.
Dagens ord/mening: "Dumstrut"

Inga kommentarer: