onsdag 13 april 2011

Nyheter!










Detta har hänt. Jag tränar fortfarande på som en idiot (gymmet är absolut mitt andra hem), cyklar med Wille till skolan varje gång det är min "tur" att lämna eller hämta (Brynäs - Bomhus / Bomhus-Brynäs), bilen står allt oftare parkerad och vi promenerar eller joggar istället, badminton ska bli familjens nya söndags sysselsättning (shit vad svettig man blir, trodde det var en kärring "sport)" Anna har fyllt 27 år så jag har varit på en MYCKET trevlig fest, jag har fått uppleva hur det är att vara dyngrak och hur det känns att vara bakis i hela 2 dygn, Big brother är fortfarande min drog och Basshunter Johan är han jag tänker på när jag drömmer mig bort i kärlekens värld ( Fjortis BOTEN Basshunter är GONE och hunken Johan har tagit plats, LOVE).


Detta kommer att hända här framöver. Jag ska börja käka mer regelbundet och sunt än vad jag redan gör (tyvärr börjat slarva lite), öka på konditions träningen lite då jag nått mitt mål i midje mått om x antal cm (något som ska uppnås innan sommarens mitt), alltid stor handla och sluta små handla, äta mer lax (som jag faktiskt älskar), unna mig en massage eller kropps behandling, ta upp kontakten med en speciell person som kan få mig att växa som människa, köpa knäskydd då jag har börjat få tillbaka mina problem med knäna igen, planera in Ullared, boka in oss till vår ruset, slinga håret, försöka våga mig på en brasiliansk vaxning (nån som vill joina?), utnyttja biblioteket mer och börja läsa igen.

Inga kommentarer: