onsdag 13 april 2011

Dagens....

Dagens vill ha: Kläder i rätt stl.
Dagens klädsel: Leggings, svårt grå randig längre tröja
Dagens smink: Inget :)
Dagens frisyr: Nytvättat men oplattat.
Dagens händelse: Sopp lunch med pappa på främlings hem. SJUKT MYSIGT!
Dagens låt: Gyptian - I can feel your pain
Dagens planer: Gymmet för sjuk konditions träning. (Fast jag har cyklat som en tok fram och tillbaka från Vikinga skolan *GÄSP* )
Dagens saknad: Godis och att frossa (mens dax ! )
Dagens dummaste: Att det är jobb i natt. Kändes trögt idag.
Dagens sjukaste: Att mina knän strular och att min höft har börjat säga ifrån igen, dax att ringa sjukgymnasten och få sådanna där magnetvågs stötar igen.
Dagens drog: Getost
Dagens roligaste: Min morgon tillsammans med William.
Dagens favvo: Lunchen med pappa.
Dagens köp: Hoppas att det inte blir något!
Dagens goda gärning: Jag får suga på den karamellen ett tag.
Dagens godis: Mentos
Dagens sundaste: Konditions träning och ett långt bad.
Dagens humör: Trött men glá !
Dagens ord/mening: Intimplastik.

Inga kommentarer: