torsdag 5 maj 2011

Dagens....

Dagens vill ha: Ny höft och mindre dejtar med sjukgymnasten.
Dagens klädsel: Slusk!
Dagens smink: Inget för jag har jobbat på brännan och ser OK ut ändå :)
Dagens frisyr: Oborstat i en knut på hässan!
Dagens händelse: Vet ej än men gårdagens var våran VÅFFELFEEEST *MYS*
Dagens låt: Miss Li - Oh boy!
Dagens planer: Cykla med Wille till skolan, göra kyckling i lergryta, stötvåger och akupunktur hos sjukgymnasten, cykla och hämta Wille i skolan, skateparken, hem och göra läxor med lillgrabben sen hoppa i säng och invänta Big brother. Träningen är lagd på hyllan nån vecka till men jag och brorsan joggar i Hemlingby 3 gånger i veckan så länge höfterna håller.
Dagens saknad: Mitt sunda tänkande!
Dagens dummaste: Det konstanta sötsuget.
Dagens sjukaste: Ont i magen då jag nu för tiden börjat trycka så mycket fet mat, magen gör uppror. Jag är en idiot! Sen så har ju mina höfter balla ur totalt. Sjukgymnasten kliade sig i huvudet och fundera på hur jag fortfarande kunde gå trotts att mina höfter var så osymmetriska. Han är grym Julio så jag vet att man kommer att fixa så jag snart är i farten igen. Tur att man har frikort annars så hade det här blivit en dyr resa!
Dagens drog: William
Dagens roligaste: Min morgon tillsammans med William samt våran mysiga cykeltur till skolan, Brynäs - Bomhus.
Dagens favvo: Egentid med mycket kaffe och skyst musik.
Dagens köp: Inget förhoppningsvis.
Dagens goda gärning: Jag får suga på den karamellen ett tag.
Dagens godis: IIIIINGET!!!! Slut på sånt skit nu på ett tag.
Dagens sundaste: Att ta det lugnt med träningen.
Dagens humör: Si så där råååå !
Dagens ord/mening: Bajjepåsäään.




Inga kommentarer: