torsdag 26 maj 2011

Sommar fin!


Nu är det dax att göra sig sommar fin igen, fixa en snygg bränna (fusk solar solarium, som alltid innan bad säsongen!) och sen så ska jag bleka tänderna (SÅKLART!) så jag får ett sånt där riktigt bländande leende! Just nu så tänker jag inte berätta vilken produkt eller vart jag beställt produkten ifrån eftersom jag inte vill göra nån reklam (så länge man inte få någon fin rabatt från företaget såklart!). MEN före och efterbilder kommer "postas" så ni kan hjälpa mig att bedöma om det blivit någon skillnad.

Allt hår ska bort förutom på huvudet och jag hade gärna skickat in ett par implantat i boobisarna, men det får väl vänta tills nästa sommar!


Nu är jag iallafall otroligt taggad över att få mina tänder blekta, håll tummarna för att det ska funka! Otroligt bra sida med otroligt bra priser, alltid lika kul att ramla över sådana! *LUCKY*


Break a leg! (en extra tanke skickar jag till Anna och Lamin, en stort steg på Eran resa är gjord! Önskar Er all lycka i världen!)

Inga kommentarer: