söndag 13 februari 2011

Lillgrabben är mitt Allt!

När jag är som mest irriterad, ledsen, arg eller whatever så finns det ingen i hela denna värld som kan lätt upp mitt humör på 1 sekund som William kan. Gick runt här och sura över allt och ingenting när telefon plingar till, blir irriterad på bara det, vem f-n ringer nu då?????

- Hej! Det är William. Vad gör duuuuuu?

Jag får direkt ett leende på läpparna.


- Heeeeej Älskling! Åhhhh vad mysigt det är när du ringer!
*fortsätter* -Jag gör ingenting. Sitter här och häckar och funderar på vad dagen bjuder på.

Det blir tyst i telefon.

- HALLLÅÅÅ! William är du kvar??


- Jaaaaa! Jag håjjer på och pillaj på en grej baaaja.... *Det blir tyst i luren IGEN*


*JAG SKRATTAR*
William fortsätter.

- Mamma å jag undjjaaaj om du å Majjia kan komma hit och ha "tacos kväll" mää oss?

SÅ DET ÄR VAD KVÄLLEN BJUDER PÅ. FINT SÄLLSKAP OCH GÓ MAT. EN SILVIA KAKA HAR JAG HUNNIT ATT PYSSLA IHOP OCKSÅ, KAFFE DOPP! KAN DET BLI BÄTTRE!?

Inga kommentarer: