torsdag 10 februari 2011

Saknar att ha en träningkompis!


Önska att man kunde göra så att man satt en skylt över bröstet varje gång jag går in på Hälsostudion "TRÄNINGSKOMPIS SÖKES". Jag hatar verkligen att gymma själv, fy fan vad tråkigt det är. Alla pass (spinning, pump, pilates, stretch) jag går på i veckorna funkar det helt OK att vara själv på och jag behöver INTE någon som håller mig i handen på vägen dit, men det är just det här med gymmandet/styrketräningen. Det finns en kille som ofta kommer fram och pratar och pushar på mig så att jag orkar mer eller så får han mig att höja vikterna, PRECIS SÅNT SOM JAG BEHÖVER, någon som kan ge mig en spark i rumpan när det går tröööögt!


Mamma har sin träningskompis, brorsan har sin, men vem fan har jag!? DAX ATT PYSSLA ORDNING EN SKYLT SOM JAG KAN HÄNGA ÖVER BRÖSTET!! KLIPP OCH KLISTRA!!

"OMOTIVERAD POTATISSÄCK SÖKER KUNNIG OCH FRAMÅT PT ELLER VANLIG SVENNSON FÖR GIVANDE TRÄNING MED GODA RESULTAT"

Inga kommentarer: