måndag 29 augusti 2011

Är ju lite skoj med frågor ändå....


BRUKAR DU KOMMA I TID: Absolut! Hatar när folk inte passar tider. Respektlöst!
HAR DU EN BRA KONDITION:
Nej, nej, nej..... Kan verkligen alla träna upp den ??
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Blev tvångs fotad av Mias moster. Obehagligt!
HUR KÄNNER DU DIG NU:
Från och till helt tom och nedstämd men mesta dels glad att Prinsen kommit hem igen.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: Svart.
KAN DU LAGA MAT:
Ibland.
VAD PLUGGAR DU: Ingenting just nu men himla sugen på att börja.
BLIR DU BRA PÅ KORT:
50/50.
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Dagligen sedan Flingan fick somna in.
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Absolut inte.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Nej inte alls speciellt bra.Tankarna kring Flingan stressade mig.
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Vatten och kaffe m. laktos mjölk.
ÄR DU NYTTIG:
Ibland. Inte för tillfället.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Har alltid jobbat. Tjäna sina egna pengar är i mina ögon ett måste.
ÄR DU BLYG:
Ibland. Oftast inte.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
06:45
VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Wiii:ade väl lite dårå.
VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Wacky Duckz (lr. nått sånt hette/heter det).
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Haha. Beror helt på hur min dag sett ut och hur jag käkat. 1 glas vin till en flarra typ.
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Jepp... både på fyllan och när jag hade magsjuka.
JAG SOVER:
Några timmar per natt men klara mig än så länge bra på det.
VAD SA DU SENAST?
"Puss"
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Näää.... :(
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?: Maria, hon är alltid nr: 1 som jag ringer.
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Frid i kroppen.
HAR DU SNYGGA SKOR:
Yeesss =)
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
" BooBooOO!! "
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Ja...
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: Hela gänget!
HAR DU KÖRKORT:
Maby...
ÄR DU ENSAM NU:
Fisken och Boobo håller mig sällskap.
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Furuvik med Wille på Lördag. Rymma bort ifrån verkligheten lite.

Inga kommentarer: