torsdag 22 september 2011

Wiz Khalifa är min dröm man, totally hocked! Sjukt sexig alltså *EAT ME*

MEN i längden, eller i det stora hela, så skulle det där himla weed rökandet gå mig på nerverna *ÄRLIG*
men jag skulle kunna stå ut med det ett tag, tills han blir sådär sjukligt kär i mig (mer kär i mig än i weed:et så att säga), han friar och vill att jag ska föda hans barn, då skulle jag stampa ned klumpfoten och säga "Babe, lägg ned skiten och njut utav mig istället! *Taaadaaaa!*".
Efter den genomtänkta meningen så skulle han hoppa upp och ned av glädje och säger
"Ok, inga problem min socker topp!" sen flyger vi runt på rosa moln resten utav vårt liv tillsammans. 5 kids och en snygg fru, VAD MER KAN HAN BEGÄRA??? =)


(SKÄMT OCH SIDOR!!!)


SEXIGASTE MANNEN PÅ DENNA JORD, TYP!








Inga kommentarer: