onsdag 25 januari 2012

2007 var året.....

... då jag första gången gick med i FACEBOOK.
Min msn lista såg väldigt mycket annorlunda ut då mot för vad den gör nu.
Förmodligen så valde jag nån grejs som gjorde att en vänförfrågan skickades ut till ALLA
på mitt msn konto.
DETTA VAR 2007.

Nu till problemet.....
I dagarna på gick jag med i facebook igen.
Helt plötsligt så droppar det in en massa folk på min "vännerlista" som svarat "JA"
på min vänförfrågan som jag skickade 2007.
HUR FÅR JAG STOPP PÅ DETTA?
JAG FÖRSÖKER JU VARA EN ANING UNDERCOVER OCH VILL ENDAST
HA "VÄNNER" PÅ FACEBOOK SOM JAG UMGÅS MED IDAG (och inte för 5 år sedan!).

Kan jag stoppa mina förfrågningar på något sett?
Jag vet att man kan stoppa om man nu vet vem man har skickat den till inne på deras
facebook sida. MEN om man inte ens vet vem man har skickat en vänförfrågan till hur kan man få reda på det??? Måste ju finnas någonstans?

Förvirrande!!!


Inga kommentarer: