fredag 13 januari 2012

VARFÖR KLIPPER ALLA "TJOCKISAR" AV SIG HÅRET NÄR DOM GÅTT NED I VIKT???!!!!

....är den frågan många ställer sig (gjorde jag själv också tidigare!)

SVAR UTIFRÅN MIG:
Under 2010-2011 gick jag ned mycket i vikt. Började leva ett hälsosammare och sundare
liv både när det kommer till att träna och röra sig till att äta ordentlig och näringsrik mat.
Trotts detta så har jag näringbrist. Äter idag ordinerade "mediciner" som ska få
alla värden i schack. Många som går ned i vikt tappar extremt mycket hår.
Så i mitt fall, viktnedgång och näringsbrist.
Jag skulle höfta på att jag har tappat (helt seriöst!) 50% av min i vanliga fall tjocka långa man.
Nu ska jag börja om från början och klippte av mig risbusken och alla små stripar av hår som gjorde att det såg långt ut.

Men visst ska jag spara ut igen =)

Inga kommentarer: