fredag 11 juli 2008

Kärlek borde ha hjälm krav!

Kvaddad romans, känslor borde ha ett krav på hjälm pågrund av att det gör så jäkla ont när man faller ner på grunden igen, man klättrar högre och högre upp längst dem höga stegen, ett litet ord kan få dig att vända och börja klättra tillbax ner igen eller så faller du, helt handlös, varje steg har sin historia som bläddras förbi framför dina ögon, du faller hårt, riktigt hårt, huvudvärken dunkar, magen gör ont och ditt hjärta känns våldtaget.
Tur att jag fortfarande är högt uppe på stegen, klättrar som en tok och slåss med känslorna, jag vet att jag kommer att få tampas med en massa feta smällar på vägen upp men jag har aldrig tvivlat på att du inte Älskar mig, men ramla ner kommer jag säkert att göra någon gång, men vilken tur att jag redan har tryckt på mig hjälmen och knytit fast en massa kuddar på kroppen så att jag landar mjukt.
Har gått igenom för mycket för att vara så dum att jag kastar mig in i något som jag sen inte kan hantera på ett bra sätt utan att bli sårad när jag faller ner för stegen som jag så länge har kämpat för att klättra upp för......

För varje steg du tar upp för stegen ska du bara känna dig starkare och inte tvärtom, förstå den dagen när du inser att du har kämpat för något som bara har fått dig att bli en svag människa, då har du inte bara förlorat din killen/tjej utan också dig själv.......

Inga kommentarer: