tisdag 29 juli 2008

Mina galna dagar i STHLM med mina boiz!

God Damn! Shit vilka najjjs dagar jag har haft med my brother i STHLM *LUV*
Jag kommer återkomma med en massa smaskigt info om vad jag har yrat runt med imorgon.
Nu får ni bara lite bild och video bevis HAHAHA :) Love ya´all ! Saknar er alla redan.
Borta bra med hemma bäst dock.....

Me and my boi Caribinghi - Ingo - Malcome
, galet packade nere i tunnelbanan.










Fest i Fittja.... *LOL*
Hade det galet trevligt iallafall!








Yeah! Them sweet like suger !
Och Brian, 5 år till och du kommer att vara en utav dom sexigaste och vackraste snubbarna som jag någonsin har skådat. Galet imponerad över Candy oxå ! Tummen upp för er !














Min Älskade brother from another mother!
Luv u like my own familly.....














Ett sött litet par :) Shit vad roligt vi hade alltså.... HAHAHA festade till 08.00 på morgonen!

Inga kommentarer: