måndag 15 september 2008

En prins, En flinga, många ferrari bilar, varm daimglass och massor utav kärlek!

Min baby åkte hela vägen till Gävle och hämtade mig miss i nassen i fredags. Finns det nån gulligare än mitt körsbär? Uscha, har en weird och konstigt kärlek för henne.

Rättvik är en sån vrickad stad, höll på att pinka på mig, och toaletter är sällsynta där (tydligen!) och jag tänker inte hålla i ett staket och göra mina behov och sedan torka mig i mossen ( som vissa andra stjärnor gör *LOL*)



Väl i Mora, Nusnäs, världens vackraste lilla ställe, och Mia det e dax att erkänna, det är verkligen landet baby och om jag var du så hade jag varit galet stolt över det, kossor, ko skit
,
björnar, lingon, älgar, ved, och en tok mysig brasa som gick varm på kvällarna. Och visst saknar jag att ligga ( inte på en björnpäls ) bredvid dig vid brasan och kolla när du skallar dig själv i trägolvet.
Vackert med bulor! :)

Jag är så sjukt glad att hon kom, sådär spontant och räddade mig ifrån denna värdelösa stad Gävle. Min räddare i nöden! Och jag hade inte kunnat haft en bättre helg.


Sen så hade jag, om jag hade velat, även kunnat få göra en vit pälströja ( och byxor för den delen). Vackra hundar som lider utav en extremt mycket håravfall. Men jag gissar på att dom är en del utav dig så det är väl bara att gilla läget helt enkelt. Den du är när du är i närheten utav dina hundar är nått helt speciellt, hoppas att alla får se den sidan utav dig....


Tack baby för ett par toppen dagar!!
Vi ses snart igen.... Luv u like a fat kid loves cake !




Inga kommentarer: