tisdag 2 september 2008

Dagen med hosta, slem och en tryckade huvudvärk...


Maria kom över med lite råvaror så vi kunde kasta ihop en Yellow curry gryta, stark så inne norden, kyckling filé och lite grönsaker
*Jammi jammi* Maria e min top chef in the heeeelllls kitchen, damn vad jag inte har orkat städat när jag har varit sjuk.
Får skicka efter Anna min städerska imon HAHA ;) Tycker det är så mysigt när mina damer kommer hit och pysslar om mig när jag e sjuk.... Tummen upp för er, man känner juh så sig ett litet hjälplöst barn ibland, hahaha!!!








Kladdar in bröstet med Tiger balsam
och kurerar mig så mycket som möjligt. Uscha vad jag inte orkar vara sjuk nå mer. Panodil, pepparmint tea, halstabletter, läppsyl (mitt bästa köp på länge Carmex ), tigerbalsam, bricanyl, hostmedicin har blivit en del utav min vardag....







Mycket bra -------->

Inga kommentarer: