tisdag 23 september 2008

JA! Jag tvinga in honom på Lusthuset och skriva en inköpslista!

En hel dag med broder. Började med att gå in på arbetsförmedlingen för att kolla kurser, hade tänkt mig att börja plugga till behandlings assistent men jag ville veta om det är värt allt med studielån osv och om det finns chans till jobb efteråt. Men tyvärr så hade damen med den röda stickad tröjan inget bra svar alls och var allmänt grinig, gissar på att hon hade haft en dålig dag och att tröjan kanske stickdes....

Röda korset och kolla sjukhus i Gambia, gav 75% resultat iallafall. Ska ringa och få mer information imorgon. Väldigt intressant att se hur arbetsförhållandena är där nere jämnförelse med här hemma i Sverige.

Vi tar oss en Take away kaffe och sticker iväg till lusthuset, *HAHA* , ni som inte vet vad det är så är
det en grym sexbutik med både galet najjjsa grejjer och sen helt sjuka och vrickade lädermaskar *haha* Om jag shoppade nått får ni väl ta reda på själv, om ni någonsin skulle komma så nära mig Tsss!








Visste ni att det fanns uppblåst bara serie figurer!???
Vem skulle inte vilja ha fantomen eller snövit sängen!? Hmmmm... haha!





Sen stack vi hem, förbi körskolan först, skulle aldrig ha hänt om inte en viss liten stjärna hade tjatat på mig varje dag ! Bokade in körlektioner.

Brorsan kastade sig direkt in i köket
och laga lite käka till oss, för ovanligheten var det han som hade kommandot Kyckling, cous cous med grönsaker, stark jordnöts sås.... så smarrigt!

Sen kikade vi på Mirror, filmen sög!!! tur att dom går att ladda ner, betala för att se den på bio skulle ha varit bortkastade pengar, storyn var bra men resten var shit!













Vilken toppen dag!!

Inga kommentarer: