måndag 22 september 2008

Min blogg e så rörig!

Tappat lusten helt för att blogga.... Inge roligt längre.....

Dom senaste dagarna har det varit "fullrulle", jag har sprungit genom dagarna med raket fart,

Torsdag - Valp dax!!! Kastar på mig fuktiga kläder (eftersom jag var i tvättstugan och tvättade),
kastade mig in i taxin, in genom lägenhetsdörren, möts av 2 panikslagna damer ( Anna
och Blanca som e i fullgång med att krysta). På 30 sekunder så var första valpen ute och efter det ytterligare 8 st. Dom såg ut som små råttor. Men som är juh såååå gulliga. Och visst blir man sugen att skaffa sig en oxå!

Honan är Amstaff och hanen är Amerikansbulldog, säljs efter vecka 8 ( tror jag, skriver jag rätt nu Anna? ) Ni kan gärna kolla annonsen på blocket :

http://www.blocket.se/vi/18222076.htm?ca=5_s



Fredag - Är fruktansvärt trött när jag vaknade fast än att jag sovit länge, kanske för länge. Väntade på Cherry halva dagen som körde hit ifrån Mora och när hon kom så fick jag min efterlängtade kram. Shit saknar dig nu när du inte är här.

Käkar sjukt god mat, bakade bröd och grejjer.... Skjussar Anna till jobber för att sen hämtar henn 21.00, plockar upp Anna E så stack vi hem och kollade hur valparna och blanca mådde. Vi hade planerat att kolla på film men det slutade med att vi satt och snacka lite skit, drack kaffe och doppa med kokostoppar som min Älskling Anna hade bakat :) min lilla husmor, fan vad jag älskar dig alltså !!!!

Hem sen och tokdeckade bredvid Cherry som hostade som en tok hela natten, och du, jag menade inte när jag sa att jag hellre skulle ligga bredvid ett "magsjukt barn" än dig!!!! HAHA! Självklart vi vill jag sova bredvid dig varjesig om du har tokhosta eller inte hahaha....


Lördag - Trött, trött, trött....... Maria kommer över med lite rå varor och ställer sig och lagar mat till hennes systerystrar som väntar som gamar på käk, kurr i kistan. Skröder ( sorry om jag stavar fel) titt
ade förbi och vi käkade lunch tillsammans allihopa, kaffe och glass efter :) Sjukt mysigt!!! Anna E kommer över och fixar håret, 40 års kalas dax! Efter det så kastar jag och Cherry oss i soffan och tok myser till en film..... Av nån konstig anledning så gick klockan ovanligt snabbt och jag stressade till jobbet 21.30.... Sorry att jag lämnade dig bara sådär, ska aldrig mer hända...... HAHAHA :)



Söndag - Kommer hemifrån jobbet runt 09.00, Cherry ligger och är bakis i sängen.
Kastar mig i badkaret, deckar, uscha sjukt farligt, man vill juh inte drunkna eller!!
Panodil till damen och frukost till mig.... Lägger mig sen och sover och vaknar inte fören 15.30. Myser hemma och käkar osund mat. Sen kastar sig Mia sig in i bilen och sticker hem till Dalahästarnas land igen. Tok somnar med en fet mensvärk alldelest för sent till Dragon fly.


Toppen helg....!!! F-n vad jag har bra vänner runt omkring mig... Och Anna, jag menar verkligen när jag säger att du är den syster som jag aldrig haft!

Inga kommentarer: