onsdag 3 september 2008

Finns det limmbortagning!?

Förkylningen har limmat fast sig på insidan utav min kropp, riktigt segt och jag har verkligen tröttnat på att ligga ihop kurad under täcket och kolla på film ( var typ mysigt de första 2 dagarna).

Piroger st
od på menyn idag, f-n vad det var simpelt att göra, trodde det skulle vara värsta projektet. Så skönt att Maria trallar hem hit varje dag och käkar lunch/middag med mig, för visst smakar maten bättre när man äter den tillsammans med någon!??? Maria har utvecklas mycket i mina ögon under som senaste åren och jag är så stolt över att hon har tagit sig så långt på sina "lilla resa". Mycket kärlek och respekt för dig stumpan. Du är smart och det är sånna människor jag vill ha runt omkring mig. Glad att vi har hittat tillbaka till varandra trotts att vi är så himla olika i grund och botten.



Jag har perioder då jag e väldigt djup och mitt huvud snurrar med tankar och lösningar på världens alla problem. Men just nu så är mitt huvud tomt och då får ni nöja er med att bara läsa lite om min för det mesta tråkiga vardag.

Love ya´ll !!






Inga kommentarer: