tisdag 20 mars 2012

Dagen bjuder på värk i armen, tandläkaren och mys på badhuset!


Hämtar knodden tidigare i skolan idag.
Han har en tandläkartid idag och är lite smått pirrig över det.

Själv har man sovit som en åsna i natt.
Legat vaken med värk i armen och skuldran, vänt och vridit mig. Självklart blir man hungrig också mitt upp i allt stress över att man vill sova HAHA men med kurrande mage så somnade jag tillslut någon gång i på små timmarna.

Lossas iallafall vara pigg och glad idag för stämmningens skull iallafall fast att jag varit så extremt himla trött :)

Inga hål i tänderna! HÄRLIGT!!
Grabben är skapligt nöjd! Jag också :)

Eftersom jag har lovat lillgrabben att det ska badas idag så bär det av till Fjärran höjder. Vi har mycket "vardag" tillsammans och hinner inte göra så mycket kul ihop längre. Det blir mycket läxor, upp tidigt på morgonen och vardags stress med träningar och middags lagande.

Jag hade väl en svag baktanke med badandet också, hoppades på att det kunde vara skönt för min stackars kropp att sitta i varm vatten och röra sig lite runt i vattnet. Känner mig
stel som en pinne efter denna himla skada. Bubbelpoolen funkade fint men ack vad fel jag hade om att det skulle vara skönt att prominixa runt i poolen med lill pyret. Jag blev mestadels sittande men inte klagar jag över det inte. Måste verkligen ringa till läkaren min imorgon om en extra check ev. en ny röntgen som min husläkare rekommenderade. Måste dra tummen ur röven och få ordning på det här nu. Med min vinnarskalle så tror jag väl att min kropp ska övervinna detta helt själv... men jag lär väl inse att man behöver lite hjälp på vägen ibland.

Dagen har iallafall varit helt otroligt mysig och jag är sådär himla flummigt trött. Hoppas verkligen på att denna natt kommer innehålla en massa sömn. Längtar redan nu på att få kasta mig i sängen.



Livet är fint och våren är på ingång!

Älskar livet men trött på att gå hemma nu.
Längtar tillbaka till mitt "vanliga" liv!

Inga kommentarer: