fredag 23 mars 2012

Detta händer...

... kontaktar försäkringskassan för att se om min chef eller rättare sagt "löner" har skickat in min sjukskrivning till dom (som dom ska göra efter 2 veckor man varit sjukskriven..)
SJÄLVKLART har dom inte anmält mig sjukskriven.
Varför blir jag inte förvånad?

Fan vad trött man blir, man måste ha koll på allt så att det funkar (fast att det faktiskt ligger hos dom och ska skötas om dom nu kan sitt arbete! )
Kontaktar min chef och ber henne att fixa till det, vilket hon lovar att hon ska göra.
Får väl ringa försäkringskassan igen på mån/tis.

Jag har fått en läkartid på Tisdag också.
Det känns himla skönt.
Hoppas på att få en remiss på nya röntgen bilder.
Underbart väder men kass det här med armen som bara stör mig för tillfället.

Länk

Fredag.... Härligt med denna vår värme!
Kurs hela dagen imorgon Lördag (hur man nu ska orka det?).
Haft möte hemma idag också...
Möte, på möte, på möte!
Kul helg!
( ? )



Inga kommentarer: