måndag 19 mars 2012

Detta har hänt...

Länk
  • Besöker läkaren på HC för frågar kring min stackars "arm".
  • Blir hög på värktabletter och känner mig sjukt bakis dagen efter.
  • Somnar nästan på bussen, ser dubbelt!
  • Kastar alla värktabletter.
  • Gråter och somnar i badkaret.

  • William har mys kalas med våra nära och kära.
    Tacco kväll med mycket paket att slit upp.
  • Planerar disco för klassen.

  • Prinsen är hemma och vi är ute på äventyr tillsammans
    på dagarna. Han går som ett ljus nu när jag har ont i armen,
  • Marias familj kommer på besök och äter go fika.
  • Bobo följer med tillbaka till Nusnäs.
  • Saknar!

  • Käkar lunch med mina tjejer.
  • Mår illa av den dåliga halvklara maten... Fyyyy!!!!
  • Sover...

  • Tar en sväng ut på krogen med den lilla ligan.
  • Rädd om min arm men alla är super snälla och respekterar kvinnan som är invalid!

  • Saknar jobbet lite.
  • Kommer väl förmodligen inte kunna gå tillbaka om 2 veckor.
  • Förlängd sjukskrivning?
  • Kontaktar facket.
  • Ringer alla mina försäkringar IGEN!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,
kan du kontakta mig? Mvh, Annika Carlsson, reporter på Dagens Nyheter 08-7381937