måndag 5 mars 2012

Detta har hänt ...

Länk

Sportlov för Wille.
Njuter av sovmorgon.
Myser i solen.
Sjukskriven på onsdagen då jag känner mig hängig.
Semester inlagd på Fredag så lång ledigheten känns ljuvlig.
Dom älskade planerna om att
sticka med Wille till Kungsberget och kvälls åka på Torsdagen
gick av staplen.
Några underbara åk tillsammans med min familj.
Kraschar.
Mår illa.
Armen hänger "livlöst".
Huvudvärker.
Nacken spänner
Tror jag ska svimma.
Vi tar oss konstigt nog ned för backen.
Åker med ill fart till sjukstugan på skotern.
Jag gråter...MYCKET!
Konstaterar snabbt att jag MÅSTE till akuten.
Stannar i S-viken och röker en cigg (WHAT THE FUCK!!??).
Hänger på akuten hela natten med gott sällskap och små hög på all adrenalin.
Träffar en undrbar läkare som pysslar om mig.
Hem och sover nån timme innan mamma får komma och hjälpa mig
upp ur sängen.
Tillbaka till akuten som planerat för att sedan tassa vidare till röntgen.
Läkaren skakar på huvudet och lägger en hand på min rygg "jag förstår att du har ont...!!".
Jag är livrädd.
Sträckning i nacken samt över skulderbladet, förmodligen en liten spricka i skulderbladet, armen ur led, nyckelbenets fästen är av och nyckelbenet ligger på axlen.
AJ!
4-6 veckors sjukskrivning.
Har ont men mår ändå väldigt bra.
SHIIIT vad jag är glad att det "BARA"
var det här lilla som hände,
kunde ha varit sjukt mycket värre.
Jag är trotts allt lycklig!






Inga kommentarer: