onsdag 21 mars 2012

Underbart väder och läkar kontakt!


Kontaktar ortoped/akutläkaren idag.
Plötsligt så händer det vetty :)
Världens gulligaste man ringer upp på den exakta bestämda tiden. Flera som honom inom vården tack :)


Förklara att jag inte kan ta morfin för jag blir så sjukt himla dålig utav det och så jäkla påverkad. Det känns bara att jag "dämpar" smärtan i skuldran, ryggen, bröstet och armen/axlen som bara tok signalerar att det är något som inte alls stämmer. Ja visst så har jag den skada som jag har men nått säger mig att det är något mer som är fel eftersom jag inte blir bättre. Han skriver upp allt jag berättar och förklara att det kan vara några muskler knutar som värker i ryggen och att det är rätt "vanligt" vid en sådan skada som jag har fått. Han skojjar om läkare och akutvården och låter himla glad, uppskattande när man känner att skoj nivån i ens liv är på noll :) haha Men han säger det samma som min husläkare sa att jag bör komma in och ta flera röntgen bilder och träffa den läkare som tog emot mig på akuten så han får titta lite på min krokiga kropp
.


Så där är jag nu helt enkelt.

BTW så har jag haft en kanon fin dag tillsammans med Emma och Foxy.
Suttit lite ute i solen och käkat god lunch. Skönt har det varit att inte ha
några batterier på mobilen.

Dans med lill pyret på kvällen.
Sen är jag sådär dö trött som jag alltid blir nu på kvällarna.....

Tok sussa dax! Nottin´ but love!


Inga kommentarer: