söndag 3 augusti 2008

Hemligt nattbesök + vindruvor + Jr. rockar loss på min arm + MAX + hundkoll....

Efter en hård natt med en utav mina polare så la jag mig i soffan och käkade upp dom få vindruvorna som fanns kvar i fruktskålen. Meddelande blinkade på mobilen men jag orkade inte ens ta min lilla energi som fanns kvar och läsa dom. Kom på att jag hade glömt bort tvättstugan oxå.... *suckar* ..... Röker 1 st cigg inomhus eftersom det regnar så mycket ute, en bra anledning till att få bolmar loss liggande i soffan. Drar på mig ett par mysbyxor, ett fult linne och tar mig hem till Anna på Urberget, deckar av i soffan till Jr. lego lekande ljud.

Ibland så hamnar jag och Anna i djupa diskutioner, dagen ämne är Kärlek & Otroghet.
En gång otrogen alltid otrogen!? Ah, det e frågan vi diskuterade.
Jag har en "kompis" ( hahaa) som har en väldigt djup och vacker vänskap med en tjej. Dom har känt varandra i x antal år och har gått igenom tuffa perioder tillsammans. Dom började att ha sex med varandra men dom var fortfarande bara "vänner" eftersom båda två hade förhållanden på sidan om. Vänskapen blev bara starkare och starkare och dom delade vardagen med varandra som ett syskonpar. Men efter ett par år så började dom även att ha en sexuellrelation till varandra men så fort det var "klart" med guppandet i sängen så återgick dom till den najsa vänskapen dom alltid haft och gick på parmiddag med sina respektive.
Nu kommer vi till den stora frågan, kommer dessa två, som är så fruktansvärt bra vänner under flera herrans år och har helt underbart sex med varandra kunna funka "tillsammans i en relation". Skulle du kunna lita på den man/kvinna som har varit otrogen med dig emot sin nuvarandra kille/tjej !????

Kommentera och ge mig ett svar för vi kommer ingen vart med denna diskution...
LOVE YA´ALL !!!!

Inga kommentarer: