söndag 31 augusti 2008

Men åhhh då var vi där igen!


Nu får jag sluta att kramas med hostande och snoriga människor. Dessa bakterier attackerar mig direkt, SÅ NU ligger jag här med feber, ont i halsen och en pulserande huvudvärk.... smakar lite järn i munnen oxå. Jag vet vem jag ska skylla på, så nu borde han fan palla sitt arsel hit och ta hand om mig!!!

Helgen har iallafall varit toppen, jag tackar och bockar för en super trevlig fredag, både med en massa skratt och tårar! Bröderna Grus kommer alltid att ligga mig varmt om hjärtat och mina ladies det finns bara en grej jag kan säga till Er "Det finns inga som bouncar sina rumpor som Er på dansgolvet", galet lyckad dag!

Nu sjukanmäler jag mig ifrån bloggen och jag e tillbaka snart igen.....

B SAFE och skicka över lite hostmedicin!

BTW, jag ska sluta röka hade jag tänkt, trappar ner sakta men säkert!!

Inga kommentarer: