fredag 24 april 2009

Fallin´ star....


Undra om man kan vara mer slut än vad jag är just nu ?? Kom precis hem ifrån jobbet.
Tror även att hundarna drar in extra mycket pollen eftersom jag känner av det så extremt.
Vill bara dra täcket över huvudet och skiiiita i allt.... skita i livet.... iallafall fram tills på måndag när jag får lön hehe ;)

Sinnesro igår, trevligt men lite segt faktiskt .... Dessa gudstjänster är verkligen sååå olika ifrån gång till gång. Satt och kolla upp på den där "mannen" på korset, vem är han egentligen, det kan väl ingen veta, lixom, vem han VERKLIGEN var? Och såg han verkligen ut sådär....? Fick man som man ha så pass långt hår på den tiden!? Äsch, sånna där tankar får man aldrig svar på, så det är väl onödigt att tänka dom i överhuvudtaget.

Fy tusan vad det ska bli underbart med semester nästa vecka, DET ÄR JAG VERKLIGEN VÄRD!

Nu ska jag ut med dom vita odjuren så jag sen hinner att få lite sömna *ZZzzZzz* 21 grader ute redan...

( Tunisien om 1 månad btw )

Inga kommentarer: